چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست شویم ؟
معمولاً شروع هر کسب و کاری فرآیند آسانی نیست، اما کسب و کار تدریس خصوصی ممکن است یکی از کم پیچیده ترین گزینه ها باشد. برخی از ایجاد یک کسب و کار تدریس خصوصی دوری می کنند و فکر می کنند که سودآور نخواهد بود. اما تقاضا برای معلمان و مقیاس پذیری بالقوه این نوع کسب و کار چیز دیگری می گوید. آموزگاران می توانند با هزینه کم یا بدون هزینه شروع کنند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر سود خود را برای سرمایه گذاری در یک مدل کسب و کار توسعه یافته حفظ کنند.
چرا راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی ارزش آن را دارد؟
اگر از تدریس خصوصی و آموزش دیگران لذت می برید و احساس می کنید گام طبیعی بعدی تبدیل آن به یک کسب و کار مقیاس پذیر است، احتمالاً این حرکت برای شما مناسب است. ایجاد یک کسب و کار از کاری که دوست دارید انجام دهید، راهی عالی برای اطمینان از موفقیت آن است. شما در حال حاضر علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان دارید، پس چرا برای کاری که از انجام آن لذت می برید پول دریافت نمی کنید؟
امتیاز دیگر این است که مشاغل تدریس خصوصی به هزینه های سربار یا راه اندازی زیادی نیاز ندارند، به خصوص اگر قصد ندارید دفتری برای کار خود داشته باشید. معلمان دوره گرد می توانند با مشتریان در خانه، کتابخانه، مدرسه یا کافه های خود ملاقات کنند و در هزینه اجاره ماهانه صرفه جویی کنند. به علاوه، دانشآموزان در حال حاضر بیشتر کتابها و لوازمی را که ممکن است برای یک جلسه آموزشی به آنها نیاز داشته باشند، دارند. به آموزش آنلاین پایبند باشید، و هزینه های شما می تواند حتی کمتر شود.
آموزش مدرن در سال گذشته وارد بخش کاملاً جدیدی شده است، با کووید-19 بسیاری از مدارس مجبور به رفتن از راه دور شدند، یک مدل آموزشی که برای همه کار نمی کند. خانواده ها برای بازگرداندن تحصیلات دانش آموز به مسیر اصلی خود نیاز به سازگاری دارند و تدریس خصوصی به یک مکمل رایج تبدیل شده است . علاوه بر این، تقاضا برای معلمان آگاه در تمام سطوح پایه قبل از همهگیری وجود داشته است و احتمالاً در آینده قابل پیشبینی ادامه خواهد داشت.
در نهایت، یک کسب و کار تدریس خصوصی فرصت های گسترده ای را برای گسترش شبکه حرفه ای و رزومه شما ارائه می دهد. این که آیا قصد دارید تحصیلات عالی را برای تبدیل شدن به یک معلم دنبال کنید یا علاقه مند به گسترش کسب و کار خود در آینده هستید، می توانید با سایر متخصصان آموزش ملاقات کنید و مهارت های ارزشمندی را برای اعمال اهداف خود به دست آورید.
سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی
افراد کارآفرینی که میخواهند یک کسبوکار کمهزینه با پتانسیل سود فراوان راهاندازی کنند، میتوانند کسبوکار تدریس خصوصی را یکی از بهترینها برای رشد بدانند. کسبوکارهای تدریس خصوصی میتوانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله شروع بهعنوان یک نمایش یکنفره بدون هزینههای سربار و کم هزینه راهاندازی.
راه اندازی یک کسب و کار کوچک آموزشی فقط با خودتان به عنوان یک معلم خصوصی به زمان یا هزینه زیادی برای حرکت نیاز ندارد. فقط مطمئن شوید که با تشکیل یک تجارت قانونی تمام موارد قانونی را از سر راه خود بردارید. ما Incfile را برای تشکیل کسب و کار ساده توصیه می کنیم، که دارای یک طرح رایگان است که فقط باید هزینه تشکیل کسب و کار ایالت خود را بپردازید. هنگامی که شروع به کسب درآمد کردید، نرم افزار حسابداری مانند QuickBooks می تواند به شما کمک کند همه چیز را با حدود 25 دلار در ماه ردیابی کنید.
در ابتدا، ممکن است فقط چند ساعت در هفته را صرف تدریس خصوصی کنید. اما فرض کنید هدف نهایی شما یک کسب و کار تمام وقت است. در این صورت، باید برنامه ریزی کنید تا بیش از 30 ساعت در هفته به تدریس خصوصی بپردازید و بین 5 تا 10 ساعت را صرف کارهای اداری کنید، مانند مدیریت امور مالی، برنامه ریزی مشتریان، برنامه ریزی جلسات آموزشی و بازاریابی.
در مورد هزینهها، مشتریان شما معمولاً کتابهایی را خواهند داشت که باید از آنها مطالعه کنند، اما ممکن است به چند منبع تکمیلی بیشتر بهعلاوه لوازمی مانند مداد، کاغذ، ماشینحساب یا یک تخته پاککن خشک نیاز داشته باشید. معلمان همچنین از داشتن یک لپ تاپ و چاپگر برای تحقیق در مورد اطلاعات و چاپ مواد برای استفاده با مشتریان سود می برند. اگر قبلاً آنها را ندارید، انتظار داشته باشید در مجموع بین 500 تا 1000 دلار برای آنها هزینه کنید.
اگر قصد دارید خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید، باید به راه اندازی یک وب سایت به عنوان یک مرکز تجاری برای مشتریان بالقوه برای یافتن شما فکر کنید. اگر این مسیر را میروید، ما Wix را به دلیل سادگی در تنظیم و مقرون به صرفه بودن آن پیشنهاد میکنیم . شما می توانید یک وب سایت کسب و کار پایه را با پرداخت های آنلاین تنها با 23 دلار در ماه راه اندازی کنید. ما راهنمای خرید بهترین سازندگان وب سایت را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب مناسب برای کسب و کارتان کمک کنیم.
اکنون که در مورد زمان و پول صحبت کردیم، بیایید مراحل لازم برای شروع یک کسب و کار تدریس خصوصی را بررسی کنیم:
یک تجارت قانونی تشکیل دهید
تحقیق کامل رقبا
پایگاه مشتری خود را مشخص کنید
جزئیات مدل کسب و کار خود را بررسی کنید
قیمت گذاری را دریابید
امور مالی کسب و کار خود را مرتب کنید
بازاریابی کسب و کار خود را شروع کنید
7 گام برای راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی
این راهنما شما را از طریق مراحلی که باید برای راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی خود بردارید، راهنمایی می کند. چه بخواهید یک کسب و کار تدریس خصوصی داشته باشید یا یک کسب و کار با چند معلم، مراحل شروع مشابه خواهد بود.
مرحله 1 – یک تجارت قانونی تشکیل دهید
شاید فکر کنید که تدریس خصوصی چند دانش آموز در تعطیلات آخر هفته، شکل گیری قانونی یک کسب و کار را توجیه نمی کند. اما، در نهایت، عمو سام میخواهد مطمئن شود که شما حقوق خود را به عنوان مالیات پرداخت میکنید، و ایالت شما میخواهد بداند که شما یک تجارت را اداره میکنید. بهتر است ابتدا این مرحله را از سر راه بردارید تا بتوانید راه اندازی کسب و کار خود را ادامه دهید.
بسیاری از معلمان به عنوان مالکان انفرادی شروع به کار می کنند، که نیازی به انجام کار خاصی ندارند. هنگامی که شروع به انجام فعالیت های تجاری می کنید، به طور خودکار به یک مالک انحصاری تبدیل می شوید. امور مالی کسب و کار شما به همراه امور مالی شخصی شما اجرا می شود و برای هر دو با استفاده از یک اظهارنامه مالیاتی مالیات می پردازید.
با این حال، اگر تصمیم به بالا رفتن از مقیاس بگیرید، می تواند آب را گل آلود کند. جدا نگه داشتن امور مالی تجاری و شخصی تصمیم عاقلانه ای برای اکثر صاحبان کسب و کار است، عمدتاً به این دلیل که در صورت بروز هرگونه شکایتی علیه تجارت شما در آینده، امور مالی شخصی شما در خطر خواهد بود.
بهترین راه برای جلوگیری از این امر، تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود یا LLC است. داشتن LLC به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید که آیا به عنوان یک شرکت یا مالک انحصاری مالیات دریافت می کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل حقوقی، از امور مالی شخصی خود محافظت می کند. شما می توانید اسناد اداری را از طرف خود به ایالت خود ارسال کنید، اما چندین شرکت این کار را برای شما پوشش می دهند.
توصیه می کنیم از Incfile برای تشکیل یک کسب و کار آموزشی استفاده کنید. این سرویس بایگانی رایگان برای شرکت های LLC، از جمله یک سرویس رایگان ثبت شده و جستجوهای نامحدود کسب و کار ارائه می دهد. تنها چیزی که باید بپردازید هزینه بایگانی LLC ایالت خود است که از 40 تا 500 دلار متغیر است.
برای استفاده از Incfile برای تشکیل LLC خود، روی File With Your State و سپس Free LLC Filing کلیک کنید . Incfile شما را به صفحه جدیدی می برد تا نوع موجودیت (LLC) و وضعیت خود را وارد کنید. روی دکمه کلیک کنید تا کار روی مدارک و پرونده خود شروع شود.
همچنین، فراموش نکنید که با شهر خود در مورد الزامات کسب و کار مشورت کنید. برخی از مناطق تقریباً برای هر کسب و کاری به مجوزهای تجاری نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر نیازی به مجوز ندارند.
مرحله 2 – تحقیقات رقیب را کامل کنید
یک تجارت موفق در میان رقبای خود برجسته است. بنابراین، شما باید چیزی متفاوت از رقبای خود ارائه دهید که باعث شود مشتریان بالقوه شما را از آنها انتخاب کنند. ابتدا، یاد بگیرید که چه شرکت های آموزشی دیگری در منطقه شما هستند که اساساً با آنها رقابت خواهید کرد. سپس، قبل از شروع کسب و کار خود در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا به شما کمک کند:
مدل کسب و کار خود را طراحی کنید
قیمت خود را تعیین کنید
مشخص کنید که به چه مشتریانی باید خدمت کنید
نقاط درد را که می توانید حل کنید تعیین کنید
بیاموزید که رقبا در چه مواردی می توانند پیشرفت کنند
شکاف های موجود در بازاریابی را شناسایی کنید
برای یافتن شرکتهای محلی، میتوانید با اتاق بازرگانی خود چک کنید، جستجوی Google انجام دهید، Yelp و سایر سایتهای تجاری محلی را مرور کنید یا از افرادی که میشناسید بپرسید. اگر قصد دارید از یک مدل کسب و کار آنلاین استفاده کنید، باید تحقیقات خود را به سایر شرکت های آنلاین گسترش دهید.
Crunchbase یک آزمایش رایگان برای انجام این کار دارد. ابتدا، با استفاده از عبارت تدریس خصوصی جستجو کنید تا شرکت های آموزشی برتر را برای کاوش پیدا کنید. سپس، روی آدرسهای اینترنتی آنها کلیک کنید تا وبسایتهایشان را مرور کنید، ببینید چه چیزی ارائه میدهند و قیمتها را بسنجید.
مرحله 3 – پایگاه مشتری خود را تعیین کنید
به چه نوع مشتریانی می خواهید خدمت کنید؟ شرکت های تدریس خصوصی می توانند خدمات گسترده ای را به گروه های سنی مختلف ارائه دهند. اما زمانی که شروع می کنید، بهتر است تمرکز محدودی داشته باشید تا مشتریان ایده آل خود را مشخص کنید. در نظر گرفتن:
حوزه های موضوعی که در آنها مهارت بیشتری دارید
گروه سنی که دوست دارید بیشتر آموزش دهید
تجربه قبلی تدریس یا تدریس خصوصی شما، در صورت وجود
کاری که رقبای شما در حال حاضر انجام می دهند
این که آیا آموزش آنلاین یا آفلاین برای شما منطقی تر است
چه مشتریانی در منطقه شما به راحتی در دسترس هستند
به عنوان مثال، اگر در یک شهر کالج زندگی می کنید، ممکن است به راحتی دانشجویان کالج را به مشتری تبدیل کنید. با این حال، کسی که بیش از 45 دقیقه دور از نزدیکترین کالج یا دانشگاه زندگی می کند، بهتر است به بچه های دبستانی، راهنمایی یا دبیرستان تدریس کند. و داشتن تجربه قبلی تدریس خصوصی در موضوعات STEM می تواند شما را برای خانواده هایی که به دنبال تدریس خصوصی علوم و ریاضی هستند نسبت به کسانی که به دنبال معلم خصوصی زبان انگلیسی هستند قابل اعتمادتر کند.
همچنین، در نظر بگیرید که مشتریان پردرآمد کجا هستند. به عنوان مثال، دانشآموزانی که به دنبال کمک برای تحصیل در آزمون CPA هستند، فردی ماهر در حسابداری را میخواهند، ترجیحاً خودشان CPA داشته باشند. این مشتریان ممکن است مایل باشند برای تخصص شما بیشتر از کسی که به دنبال یک معلم خصوصی است، بپردازند.
مرحله 4 – جزئیات مدل کسب و کار خود را بررسی کنید
چند راه وجود دارد که ممکن است تصمیم بگیرید که کسب و کار تدریس خصوصی خود را اداره کنید. معمولاً این مشاغل یکی از این اشکال را به خود می گیرند:
تدریس خصوصی آنلاین: استاد راهنما با دانش آموزان به صورت گروهی یا تک به تک از طریق ویدئوی آنلاین ملاقات می کند.
معلم دورهای برای مدارس و مراکز آموزشی: مربی برای برگزاری جلسات آموزشی به صورت انفرادی یا گروهی به مدارس سفر میکند.
تدریس خصوصی در منزل: استاد راهنما با دانش آموزان در خانه خود یا خانه یا محل کار استاد راهنما ملاقات می کند.
حق امتیاز تدریس خصوصی: یک شرکت تدریس خصوصی به سایر افراد دارای تفکر تجاری اجازه می دهد تا شعبه های شرکت را در منطقه خود راه اندازی و رشد دهند.
هر مدل کسب و کار به انواع مختلفی از سرمایه گذاری نیاز دارد. آموزش آنلاین نیاز به کمترین هزینه برای شروع دارد. به طور کلی، به یک وبسایت، سرویس اینترنت، رایانه و چاپگر نیاز دارید – چیزهایی که بدون توجه به مدل کسبوکاری که انتخاب میکنید به آنها نیاز خواهید داشت – و نرمافزار کنفرانس ویدیویی مانند Zoho Meeting . این گزینه برای افرادی که می خواهند یک کسب و کار کاملاً خانگی را با فرصت تدریس خصوصی دانشجویان از سراسر جهان راه اندازی کنند، بهترین است.
آموزگاران مسافرتی و در خانه نیز مدل های کسب و کار نسبتاً کم سرمایه گذاری هستند. جدا از وسایل آموزشی مانند کاغذ، مداد، و تخته های پاک کن خشک، فقط به راه اندازی رایانه و وب سایت خود نیاز دارید تا شما را به حرکت درآورد. اگر منطقه شما تقاضای زیادی برای تدریس خصوصی دارد، این گزینه باید به شما کمک کند. اگر فضای اداری جداگانه ای برای جلسات دارید، حتی می توانید در زمان سفر صرفه جویی کنید.
یک فرنچایز به بیشترین سرمایه گذاری در زمان و پول نیاز دارد، اما می تواند بهترین سود را نیز به همراه داشته باشد. با این حال، حق رای دادن نحوه عملکرد شما را محدود می کند، بنابراین بهترین مدل برای افرادی نیست که به دنبال کنترل کامل بر شرکت خود هستند.
مرحله 5 – قیمت گذاری را مشخص کنید
قیمتگذاری شما در نهایت نوع مشتری را که جذب میکنید و اینکه چقدر راحت میتوانید برای کسب و کار تدریس خصوصی خود سود ببرید، تعیین میکند. قیمت خدمات خود را خیلی گران کنید و می توانید مردم را از مراجعه به شما منصرف کنید. قیمت خدمات خود را بسیار کم کنید و ممکن است مشتریان تخصصی مورد نظر خود را جذب نکنید. شما همچنین می توانید زمانی که صحبت از سود به میان می آید، خود را کوتاه بفروشید.
یک راه مفید برای تعیین قیمت، دوباره تحقیق در مورد رقبای خود است. وبسایتهای آنها را مرور کنید تا ببینید چه خدماتی ارائه میدهند و چگونه قیمتگذاری میکنند. اگر خدمات محلی را ارائه می دهید، می توانید با شرکت های آموزشی محلی به عنوان مشتری تماس بگیرید و در مورد خدمات و قیمت آنها سوال کنید.
در نظر بگیرید که آیا شارژ ساعتی یا ارائه بسته های پیش پرداخت ممکن است برای مدل کسب و کار شما بهتر باشد. ببینید رقبا چه می کنند، اما به نحوه کار خود نیز فکر کنید.
آیا نیاز به اضافه کردن هزینه های سفر دارید؟ آیا هر هفته چندین ساعت کار اداری دارید؟ هزینه ماهانه برای مشتریان عادی ممکن است بهترین گزینه باشد. از سوی دیگر، اگر به صورت آنلاین یا محلی تدریس می کنید، اگر به صورت آنلاین یا محلی تدریس می کنید، شارژ ساعتی ممکن است برای شما خوب عمل کند.
PayScale خاطرنشان می کند که متوسط دستمزد تدریس خصوصی تا جولای 2021 17.76 دلار در ساعت است. با این حال، کسانی که تجربه زیادی دارند یا دارای اعتبار خاص هستند به راحتی می توانند هزینه بیشتری را دریافت کنند.
قیمتهای خود را مطابق با آنچه دیگران میخوانند نگه دارید، اما رقابتی باقی بمانید. ممکن است چیزی اضافی به خدمات خود اضافه کنید، مانند یک جلسه آموزشی آزمایشی رایگان، تا به مشتریان ارزش بیشتری نسبت به شرکت های دیگر بدهید.
مرحله 6 – امور مالی کسب و کار خود را مرتب کنید
همانطور که اشاره کردیم، جدا نگه داشتن امور مالی شخصی و تجاری شما برای اکثر شرکت ها ایده خوبی است. این به ویژه اگر قصد دارید روزی کسب و کار تدریس خصوصی خود را فراتر از یک شرکت انفرادی توسعه دهید، صادق است.
قبل از اینکه اولین دلار خود را بدست آورید، یک حساب بانکی تجاری باز کنید. ما Novo را به دلیل حداقل سپرده اولیه 50 دلاری و کارمزد ماهانه صفر آن توصیه می کنیم. این همان چیزی است که برای دریافت پرداختها و پرداخت هرگونه تدارکات، بازاریابی و سایر هزینههای تجاری استفاده میکنید. سپس، زمانی که زمان مالیات به پایان رسید، تمام درآمد و هزینه های خود را در یک حساب بانکی برای ثبت آسان تر خواهید داشت.
همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار حسابداری در زمان ردیابی درآمد و هزینه ها و سازماندهی امور مالی برای مالیات صرفه جویی کنید. QuickBooks برای مشاغل کوچک فقط 25 دلار در ماه است، و شما سه ماه اول خود را فقط با 12.50 دلار دریافت خواهید کرد. این سرویس هنگام اتصال حساب بانکی تجاری خود، ردیابی و برچسب گذاری خودکار درآمد و هزینه را ارائه می دهد. همچنین می توانید فاکتور ارسال کنید و پرداخت های آنلاین را بپذیرید.
مرحله 7 – بازاریابی کسب و کار خود را شروع کنید
زمان آن فرا رسیده است که از طریق بازاریابی در مورد کسب و کار تدریس خصوصی خود صحبت کنید. روش های بازاریابی شما ممکن است متفاوت باشد، بسته به نوع مدل کسب و کاری که انتخاب کرده اید و مشتریان شما چه کسانی هستند. برخی از بهترین راه های تبلیغاتی برای کسب و کار تدریس خصوصی عبارتند از موتورهای جستجوی آنلاین، رسانه های اجتماعی و تاکتیک های بازاریابی محلی، مانند بروشورهای پستی یا تبلیغات رادیویی.
اولین قدمی که باید بردارید ساختن یک وب سایت است. این به عنوان مرکز کسب و کار آنلاین شما عمل می کند که در آن افراد می توانند اطلاعات بیشتری در مورد شما و خدمات شما قبل از رزرو جلسات دریافت کنند. ما Wix را توصیه می کنیم ، یک سازنده کشیدن و رها کردن که در عرض چند دقیقه وب سایت های حرفه ای ایجاد می کند. اگر میخواهید پرداختهای آنلاین را بپذیرید، Wix از 14 دلار در ماه یا 23 دلار در ماه شروع میشود و میتوانید هر طرحی را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید.
با راه اندازی وب سایت خود، می توانید از طریق تبلیغات آنلاین ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. از گوگل ادوردز یا تبلیغات رسانه های اجتماعی برای جذب مشتریان برای شرکت تدریس خصوصی آنلاین خود استفاده کنید یا افراد محلی را که در جستجوی خدمات آموزشی هستند، هدف قرار دهید.
مراحل بعدی
با راه اندازی و راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی، گام های بعدی شما باید در جهت رشد کسب و کار شما باشد.
ابتدا یاد بگیرید که مشتریان در مورد خدمات شما چه فکر می کنند. آیا آنها همه را دوست دارند؟ آیا چیزی وجود دارد که بتوانید آن را بهبود بخشید؟
پس از ارائه یک یا دو جلسه، از آدرس ایمیل آنها بخواهید تا نظرسنجی بازخورد ارسال کنند. میتوانید یک Google Form رایگان با چند سؤال ایجاد کنید تا آنها درباره این تجربه پاسخ دهند. حتما بپرسید که آیا می توانید از نظرات آنها به عنوان گواهی در وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی یا سایر اشکال بازاریابی خود استفاده کنید.
نرمافزار مدیریت شهرت آنلاین ممکن است سرمایهگذاری عاقلانهای باشد، زمانی که شروع به رشد و دریافت نظرات آنلاین در مکانهای مختلف کنید.
همانطور که پایگاه مشتری شما رشد می کند، ممکن است بخواهید چند معلم دیگر را به تیم خود اضافه کنید تا کسب و کار خود را افزایش دهید. راهنمای ما برای انجام مصاحبه شغلی چند نکته برای یافتن بهترین افراد برای شرکت شما ارائه می دهد.
در اینجا چند راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند مهارت های جدید را بیاموزید، ابزارهای مناسب
پاسخی بگذارید