کلاس آنلاین ریاضی دهم

 کلاس آنلاین ریاضی دهم

اگر بخواهید کمی تلاش کنید، گذراندن کنکور ریاضی با درصد بالا امکان پذیر است. فقط با توجه کردن در کلاس، سخت کار کردن و انجام تمام تست ها، می توانید در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنید. خیلی از دانش آموزان به دنبال ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضی دهم هستند، اما نمی دانند چه فاکتور هایی را همزمان با شرکت در این دوره های آنلاین ریاضی رعایت کنند.

از آنجایی که هر مفهوم جدیدی که در ریاضی یاد می‌گیرید بر اساس مهارت‌های قبلی‌ای است که آموخته‌اید، بنابراین ممکن است برای موفقیت در کنکور نیاز به تلاش بیشتری نسبت به معمول داشته باشید. تا زمانی که مایل به پشتکار و انجام کار هستید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید در ریاضی مسلط شوید.

تصویر--کلاس-آنلاین-ریاضی-دهم-8979

بهترین کلاس آنلاین ریاضی دهم

در موسسه کارنامه خرد، کلاس آنلاین ریاضی دهم توسط بهترین دبیران این رشته برگزار می شود. استاد سامان سلامیان یکی از بهترین دبیران این موسسه است که در زمینه آموزش ریاضی فعالیتی بسیار درخشان داشته است. شما با ثبت نام در کلاس های آنلاین کنکور موسسه کارنامه خرد می توانید خود را برای رسیدن به موفقیت نزدیک کنید. تنها کافی است برای ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضی دهم موسسه کارنامه خرد با تیم پشتیبانی این موسسه تماس بگیرید.

راه های موفقیت در کلاس آنلاین ریاضی دهم

فعالانه به سخنان بهترین دبیران ریاضی کنکور در زمان شرکت در در کلاس آنلاین ریاضی دهم گوش دهید. اگر به صحبت های معلم گوش ندهید، عملا درکی از موضوع نخواهید داشت.

اگر چیزی را در طول کلاس آنلاین ریاضی دهم یادداشت نمی‌کنید، در حین کلاس آنلاین به صحبت های معلم توجه کنید. هر زمان که همکلاسی های خود سوالی می پرسند یا به آنها پاسخ می دهند، به آنها توجه کنید. این شما را درگیر اتفاقاتی می‌کند که در کلاس آنلاین کنکور در حال وقوع است و احتمال عقب افتادن شما را کمتر می کند.

تمام نکاتی که بهترین اساتید برای تدریس ریاضی کنکور روی تخته آنلاین می نویسد یادداشت کنید. لازم نیست تک تک چیزهایی را که از دهان معلمتان خارج می شود یادداشت کنید. در واقع، اگر این کار را انجام دهید، یادداشت های شما یک آشفتگی خواهند داشت! بهتر است تنها مواردی که معلم کنکور روی تخته می‌ نویسد یادداشت کنید. به طور حتم این نکات مهمی هستند که بهترین اساتید ریاضی کنکور یادداشت می کنند، و اگر اطلاعات ضروری را در یادداشت های خود داشته باشید، بررسی و مطالعه ریاضی دهم بسیار آسان تر خواهد بود.

اصطلاحات واژگان جدید را برجسته کنید. هزاران واژه واژگان منحصربه‌فرد در ریاضیات وجود دارد، و برجسته کردن کلمات جدیدی که یاد می‌گیرید، پیدا کردن آن‌ها را آسان ‌تر می‌کند، زمانی که دفترچه یادداشت خود را ورق می‌زنید و سعی می‌کنید معنی هر کدام از آن ها را به خاطر بسپارید.

هر وقت احساس کردید در کلاس آنلاین ریاضی دهم مطلبی را متوجه نمی شوید، حتما به دبیر ریاضی خود اطلاع دهید.  بسیاری از دانش‌آموزان متوجه نمی‌شوند که در کلاس ریاضی دهم چه می‌گذرد و صحبتی هم نمی‌کنند. در این شرایط فقط با پیچیده‌تر شدن مطالب، آنها گیج‌تر می‌ شوند! بهترین راهکار در این شرایط این است که دستتان را بلند کنید و از آنها بخواهید که دوباره توضیح دهند یا مثالی بیاورند.

بر خلاف بسیاری از دروس دیگر، ریاضیات تجمعی است. بنابراین، اگر در مبحثی مشکل داشتید، و آن را حل نشده باقی گذاشته اید به مراتب این مسئله برای شما سخت تر می شود.  بهترین اساتید ریاضی کنکور می‌توانند این شکاف‌های اساسی را تشخیص دهد و به شما کمک کنند آنها را پر کنید.

روش مطالعه ریاضی پایه دهم

یادداشت های خود را هر روز مرور کنید تا اطلاعات را به حافظه بسپارید. اگر هرگز نوت بوک خود را برای مرور یادداشت های خود باز نکنید، درونی کردن اطلاعاتی که در کلاس کنکور آنلاین دریافت می کنید دشوار است. هر روز حداقل 5 تا 10 دقیقه را صرف خواندن مجدد یادداشت های روزانه خود کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای به خاطر سپردن اصطلاحات کلیدی واژگان، ردیابی آنچه از کلاسی به کلاس دیگر می‌گذرد، و تازه نگه داشتن اطلاعات در ذهن شما است.

فرمول های کلیدی را به حافظه اختصاص دهید، اما مطمئن شوید که می دانید متغیرها به چه معنا هستند. به این ترتیب، زمانی که نیاز به استفاده از فرمول دارید، زمان آسان تری برای درک نحوه عملکرد فرمول در واقع خواهید داشت.

این همچنین به شما فرصتی می دهد تا قبل از انجام هر تستی که در آن روز به شما محول شده بود، حافظه خود را تازه کنید.

بدون اینکه به دنبال کمک آنلاین و پاسخنامه تست باشید، به هر تستی توجه کنید. حتی اگر 30 تا 45 دقیقه بیشتر تلاش کردید، سعی کنید تکالیف خود را بدون جستجوی نکات و پاسخ‌ها در گوگل انجام دهید یا از میان یادداشت‌های خود به دنبال حل مراحل باشید. این شما را به چالش می کشد تا آن مهارت های تفکر انتقادی را منعطف کنید و اگر بتوانید به تنهایی به پاسخ صحیح برسید و به احتمال زیاد در واقع اطلاعات را جذب خواهید کرد.

همچنین اگر شما به دنبال بهترین دبیر فیزیک ایران هستید فقط کافی است به این لینک بروید.

سعی کنید تست های مرتبط را در روز تعیین شده جواب دهید.

اگر در مرحله اول نمی توانید سوال را درک کنید، مراجعه به یادداشت های خود کاملاً اشکالی ندارد. هدف در اینجا سخت کردن کار نیست، بلکه تلاش برای کمک به شما برای حل هر مشکل به تنهایی است.

هر زمان که معلمتان بعد از کلاس آنلاین ریاضی دهم تکالیف، آزمون‌ها یا تست‌هایی را به شما می‌دهد، آن‌ها را در پوشه قرار ندهید و فراموشش نکنید. مسائل را مرور کنید و ببینید چه اشتباهی دارید. ممکن است دیدن علائم قرمز روی کاغذ احساس خوبی نداشته باشد، اما نگاه کردن به آنچه اشتباه رخ داده است به شما کمک می کند تا آنچه را که باید در آینده اصلاح کنید شناسایی کنید.

اگر به پاسخ‌های اشتباه نگاه کنید و فوراً متوجه اشتباه خود شوید، احتمالاً دستورالعمل‌ها را با دقت کافی نمی‌خوانید.

با کمک این راهکار ها می توانید همزمان با شرکت در کلاس آنلاین ریاضی دهم، و تلاش های خود، پایه ریاضیات خود را تقویت کنید و خود را از پایه دهم برای کنکور ریاضی آماده کنید.

آیا شما در کلاس آنلاین موسسه کارنامه خرد شرکت کرده اید؟