کلاس آنلاین شیمی یازدهم

 کلاس آنلاین شیمی یازدهم

کلاس آنلاین شیمی یازدهم  چیست؟ در کلاس آنلاین شیمی یازدهم چه مفاهیمی بررسی می شود؟ چگونه می توان بهترین موسسه برای کلاس آنلاین شیمی یازدهم را پیدا کرد؟

موسسه کارنامه خرد، از بهترین موسسات کنکوری در ایران و تهران است که توسط بهترین دبیران برند ایران در هر حوزه اداره می شوند. شما با شرکت در کلاس آنلاین کنکور موسسه کارنامه خرد، می توانید همانند کلاس حضوری تضمینی برای یادگیری خود داشته باشید با این تفاوت که هزینه کمتری را در قبال آموزش بهترین دبیران شیمی کنکور پرداخت کرده اید.

کلاس آنلاین شیمی یازدهم

نحوه مطالعه شیمی یازدهم

قبل از هر چیز باید گفت، در کلاس آنلاین شیمی یازدهم شرکت کنید تا بتوانید در عین حال که در زمان خود صرفه جویی می کنید از آموزش های بهترین اساتید شیمی کنکور استفاده کنید.

با اساسی ترین ساختارها شروع کنید. برای گذراندن کلاس آنلاین شیمی یازدهم ، باید درک خوبی از اجزای سازنده هر چیزی که ماده یا جرم دارد را داشته باشید.

اتم جایی است که شیمی آغاز می شود. همه چیز در کلاس یک افزونه خواهد بود که بر اساس آن اطلاعات اولیه ساخته شده است. مطمئن شوید که برای درک مطالب ارائه شده در مورد اتم ها وقت می گذارید.

مفهوم اتم را درک کنید. یک اتم کوچکترین واحد سازنده هر چیزی است که جرم دارد، از جمله چیزهایی که همیشه نمی توانیم ببینیم، مانند گازها. اما حتی اتم کوچک نیز دارای قطعات کوچکتری است که ساختار آن را تشکیل می دهد.

یک اتم از 3 قسمت تشکیل شده است. این قطعات نوترون، پروتون و الکترون هستند. مرکز اتم را هسته می نامند. هسته از نوترون و پروتون تشکیل شده است. الکترون ها ذراتی هستند که در اطراف قسمت بیرونی اتم شناور هستند، مانند سیاراتی که به دور خورشید می چرخند.

چارچوب اتمی یک عنصر را درک کنید. عنصر ماده ای در طبیعت در نظر گرفته می شود که نمی توان آن را به هیچ عنصر یا عنصر دیگری یا به شکل ساده تری تجزیه کرد. عناصر از اتم ساخته شده اند.

اتم های یک عنصر خاص همیشه یکسان هستند. این بدان معناست که هر عنصر دارای تعداد شناخته شده و منحصر به فرد نوترون و پروتون در ساختار اتمی خود است.

در مورد هسته بیشتر بدانید. نوترون هایی که در هسته یافت می شوند، خنثی هستند. پروتون ها بار مثبت دارند. عدد اتمی یک عنصر دقیقاً برابر با تعداد پروتون های موجود در هسته است. این ها همگی مفاهیم پایه ای در شیمی یازدهم بود که لازم است در رابطه با آن ها اطلاعات کافی داشته باشید. اما سوالی که ایجاد می شود این است که چگونه یک مسئله شیمی را حل کنیم؟

چگونه یک مسئله شیمی را در کلاس آنلاین شیمی یازدهم حل کنیم؟

مسائل شیمی می تواند به طرق مختلف متفاوت باشد. برخی سوالات مفهومی و برخی دیگر آسان تر هستند. هر مشکلی رویکرد خاص خود را می‌طلبد و هر یک، راه متفاوتی برای حل صحیح آن دارد. کاری که شما می توانید انجام دهید این است که مجموعه ای از مراحل را انجام دهید که می تواند به ما در رفع هر مشکلی که در زمینه شیمی یازدهم با آن برخورد می کنید کمک کند. استفاده از این مراحل به شما کمک می‌کند تا برای کار بر روی هر مشکل شیمی که با آن مواجه می‌شوید تسلط پیدا کنید.

مشکل را کامل بخوانید. این مهم ترین مرحله برای شروع هر مشکلی است. شما باید اطمینان حاصل کنید که کاملاً متوجه شده اید که مشکل چیست. همچنین باید سعی کنید هر بازی هوشمندانه ای با کلمات را تشخیص دهید و سعی کنید دقیقاً آنچه برای حل مشکل مورد نیاز است را رمزگشایی کنید.

بسیاری از مشکلات دارای اطلاعات گمراه کننده ای مانند دادن اعداد یا اطلاعاتی هستند که برای مسئله شما لازم نیست. همیشه سعی کنید نوع مشکلی که با آن کار می کنید را تشخیص دهید. برای مثال، در شیمی آلی، مسئله شما باید نوعی اطلاعات داشته باشد که بتوانید زمان واکنش را از آن استنتاج کنید.

مسائل شیمی اغلب به اطلاعات بیشتری از آنچه در اعلان داده شده است نیاز دارند. رایج ترین مثال در این مورد جدول تناوبی است. قبل از شروع حل، مشخص کنید که کدام جداول ضروری هستند. شما باید بتوانید با تعیین موضوع مسئله تعیین کنید که به چه موادی نیاز دارید. برای مثال، اکثر مسائل استوکیومتری به جدول تناوبی نیاز دارند تا بتوانید وزن اتمی را تعیین کنید.

مراحل خود را ترسیم کنید برای مشکلات واکنش گاهی اوقات، حدس زدن محصولات میانی آسان تر از محصول نهایی است. سعی کنید محصولات میانی و نهایی خود را حدس بزنید. این می تواند به شما کمک کند پیش بینی کنید که کدام واکنش ها و کجا اتفاق می افتد. این یک تمرین خوب است که سعی کنید مشکلات گذشته را به خاطر بسپارید تا به شما کمک کند محصولات را حدس بزنید، به خصوص هنگام کار با واکنش ها.

مسئله را ترسیم کنید. بسیاری از مسائل شیمی، به ویژه در شیمی آلی، باید ترسیم شوند تا بتوان آنها را حل کرد. حتی اگر لازم نباشد، تجسم مسئله همیشه در شیمی مفید است و می تواند به شما کمک کند تا یک فرض منطقی برای مقایسه با پاسخ خود داشته باشید.در کلاس آنلاین شیمی یازدهم تمام این ترفند ها به دانش آموز آموزش داده می شود تا بتواند با دید بازی به سراغ حل تست ها برود.

مسائل مشابه را به یاد بیاورید. گاهی اوقات می توانید یک مسئله را با مسئله ای که در گذشته انجام داده اید مقایسه کنید. اگر می توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید به یاد بیاورید که چگونه آن مشکل گذشته را حل کرده اید و استدلال خود را برای مشکل جدید خود به کار ببرید.

واحدهای خود را بررسی کنید تقریباً همه مسائل شیمی یازدهم نیاز به واحد دارند. قبل از شروع مطمئن شوید که واحدهای شما از یک سیستم اندازه گیری استفاده می کنند. در صورت امکان، شما همچنین باید هر واحد را به یک واحد خاص به انتخاب خود تبدیل کنید.

در نتیجه می بینید که با استفاده از چند راهکار ساده شما می توانید خیلی راحت به پاسخ تست شیمی کنکور برسید. اما قبل از حل مسئله باید در آن بخش آگاهی کامل را داشته باشید. اگر نمی دانید شیمی را چگونه یاد بگیرید و یا به دنبال بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم هستید، موسسه کارنامه خرد به شما کمک می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه ای بسیار بسیار پایین در شیمی یازدهم مهارت کسب کنید تنها کافی است در کلاس آنلاین شیمی یازدهم شرکت کنید.

بهترین دبیر برای کلاس آنلاین شیمی یازدهم کیست؟